Etiketter

torsdag 28 juli 2011

Ullaredshysteri!

Hejsan hoppsan på er!

Igår tog jag, älskling och kompisen Petra en sväng till Ullared för lite shopping. Vi åkte efter jag hade slutat jobbet så vi var väl inne på Gekås strax efter 15 tiden. Klockan fem var jag klar. Jag hittade nästan allt jag sökte och jag tyckte jag gjorde några riktiga fynd. Jag trodde att de skulle ha mer makeup men på den fronten var det riktigt dåligt. Inte en enda ordentlig sminkborste och endast en sorts primer. Nepp inget fynd där inte! Som vanligt hade de heller inget i klädväg men lite smått och gott hittade man ju! Både jag och älskling hade lite smått ångest när vi slog ihop våra kvitton från gekås, net on net och scorett, och insåg att vi hade handlat för närmare "många pengar" men när vi kom hem och packade upp tyckte vi ändå inte att vi hade handlat något onödigt. Vi handlade massor med förbrukningsvaror, en bildskärm, leksaker, badlakan, satinsängkläder med mera och varenda sak kommer att förbrukas till nästa gång vi åker dit, om si sådär 3 år och dessutom känns det rätt härligt att julklapparna så gott som är inhandlade redan i Juli, hahaha!

Här bjuder jag på några av mina fynd!!

Super fina lädersandaletter från Tamaris, ord pris 599kr Scorett outlet i Ullared 199Kr

Roliga familje/party spel. Snart dags för grillkväll igen och gästerna slipper ta med sig sina spel ;-)

Äntligen en plattång! En Remington wet2straight, Elgigantens pris 549kr, Gekås 349kr

Härlig vår/höstjacka att ha på jobbet & på praktiken! Endast 249kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar