Etiketter

måndag 18 juli 2011

Mode tips!

Hej på er!

Härom dagen anlände äntligen kjolen, jag länge funderat på att köpa, i min brevlåda. Jag verkligen älskar höga midjor som är så hett nu, både i kjol, byxa och shorts. Sen är det ett pluss att höga midjor liksom trycker in "putet" en aning ;-) love love love

Denna kjolen är av märket Pieces och heter Funky Highwaist skirt. Den finns i färgerna svart, beige, rött och jeansblå. Jag har köpt den på http://www.mandeldesign.se/ Jag rekomenderar verkligen denna sidan då de har fantastisk service, super fina kläder och snabb leverandstid. Beställer du varor på "mandel" innan klockan 15.00 hamnar varorna i din brevlåda eller på ditt postombud redan dagen efter din beställning. Ibland får man också med en liten gåva, vilket såklart är uppskattande :-)



Med kjolen fick jag detta ursnygga nagellack i färgen "explosive pink" Hade tänkt att inviga både kjolen och lacket på bröllopsdagen men eftersom middagen blev inställd får det bli vid ett annat tillfälle.

Bildena är tagna från:
http://www.mandeldesign.se/                                                        






    

1 kommentar: