Etiketter

söndag 23 oktober 2011

Tipp topp

Ja just precis så har jag mått idag....tipp topp! Tipp topp var också kvällen igår när grabbarna i Ladies Night gästade Jönköping. Det var en helt fantastisk stämmning i kinnarp arena som var fullproppad med galna skrikande frustande tjejer, kvinnor och tanter ;-) Uppsättningen av grabbar var verkligen kanon i år då det verkade finnas en man för varje kvinnas smak. Min favorit i årets ladies night är helt klart Brolle, ett härligt manligt yttre och en röst man bara kan smälta för! Det råkade vara på detta viset att mister Anders Timell kom och satte sig vid vårat bord. Vi bytte några ord, knäppte ett kort tillsammans å så sa han -Fan vad taight du är! Hahaha så nu får jag väl säga att Timell blivit lite av min favorit också :-)

Mer än nöjd med showen är precis vad jag är men något man skulle kunna gnälla på är maten för det var verkligen inte någon höjdare. Det smakade inte illa. Jag skulle snarare säga att det inte smakade något alls men vad kan man begära när det skall lagas mat till så många gäster?! Nästa år blir det utan mat i alla fall, så mycket kan jag säga :-)

Här bjuder jag på några bilder från kvällen


1 kommentar:

  1. Alltså WOW!! Vilken kommentar från Anders!! =)=) Det va ju såå roligt!!

    Hade nog inte varit samma stämning om inte Brolle va med, shit vilken effekt när han kommer in! <3

    Blir ju självklart Ladies Night nästa år med...

    KRAM

    SvaraRadera