Etiketter

torsdag 20 oktober 2011

Matematikplugg

Just nu händer inte så mycket i min vardag. Det är plugg som gäller och just nu gällande barns matematiklärande. Super skoj men ibland fastnar jag bara och får inget gjort! Imorgon ska jag och några klasskamrater spela upp en teater på högskolan med fokus på barns matematiska lärande, vilket ska bli super skoj! Bör nog träna lite på mina lines så de sitter i morgon, haha.


Snart dags för lunch som givetvis måste vara nyttig. Jag håller ju trots allt på att försöka gå ner de kilo jag gick upp över sommaren! Kämpa kämpa! Tänk att det ska vara så förbannat svårt! Denna veckan har jag i alla fall rört på kroppen varje dag. Har det inte varit dans har det varit i allafall 30 minuter på Petras crosstrainer och promenader. Nu ska det bara gå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar