Etiketter

fredag 7 oktober 2011

back in buisiness

Jösses, vad jag har varit dålig på att uppdatera min blogg det sista! Det märks verkligen att jag har haft fullt upp. Har faktiskt inte varit en lugn stund på flera veckor. För några veckor sedan var det ett himla hyschande och pysslande inför den stora överraskningsfesten och efter det har det varit massor i skolan och praktik på det. Helgerna har varit proppade med aktiviteter, som vanligt ;-) Nu är det dock dags att ta tag i bloggandet igen! Jag tycker ju att det är himla skoj!

I helgen som var, var jag och min danspartner nere i Växjö för att tävla. Jag var såå taggad inför detta och kände mig mer redo än någonsinn. Väl inne på golvet i första heatet dansade vi skit dåligt! Bara grunder och inget skoj men hur som helst gick vi vidare till semifinal. I semifinalen kändes allt så himla bra. Vi hade skoj och dansade på som bara den. Vi kom inte vidare till final! Vad hände?! Vi kom på en sjunde placering alltså ungefär i mitten då det var 14 tävlande par. Sååå trist! Det var likadant på våran senaste tävling, men nu är det slut med det! Jag hatar att vara en medelmåtta, jag måste bli bättre. Nu är det hårdträning som gäller inför tävlingen i Jönköping den 29:e, då tänker jag absolut inte att vi ska vara några medelmåttor! Nu kör vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar