Etiketter

torsdag 10 november 2011

Underbar liten ljuslykta

Jag har hittat världens sötaste ljuslykta! Fick häromkvällen ett ryck att fixa till sovrummet lite och med bara lite enkla medel som nya gardiner och prydnadskuddar fick jag sovrummet mysigt på nytt. Jag kände dock att det fattades något i fönstret och begav mig bort till bok och presentshoppen här i Habo. Först tänkte jag att några hjärtan i stål med pärlor på kunde vara fint att hänga på stången men då såg kag plötsligt den perfekta ljuslyktan. Helt underbar är den och den ger ifrån sig ett underbart härligt sken i fönstret. Då var rummet fulländat eller nja, nya fönster vore ju inte helt fel ;-) bruna 70-tals fönster känns inte så hett just nu! Inte heller björk-bröstpanelen som sitter på väggen men annars så ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar