Etiketter

torsdag 11 augusti 2011

Tillbaka till den svenska sommaren igen!

Hej!

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev något här i bloggen, men anledningen till det är att jag varit på Kanarieöarna och gottat mig :-)

I tisdags förra veckan drog vi (alla utom sonen som varit hos sin pappa) från den svenska sommaren till den kanariska solen och jag ljuger inte när jag säger att vi har haft det kanon! Lagom varmt på dagarna (28-32) och lagom svalt på kvällarna (24). Vi har ätit gott, drukigt gott och lapat massor av sol. Tyvärr är jag inte den typen som blir direkt brun men lite färg har jag allt fått och ett stort fult munsår :-S Därför ser de som känner mig inte ute just nu, för jag stannar hemma kan jag säga ;-)
Bodde på hotellet "playa feliz" i orten Bahia Feliz på Gran Canaria. Har bott där innan och gillar det skarpt! Frächt och fint! REKOMMENDERAS för barnfamiljen!
Blue Village – Playa Feliz - Bild 1

Blue Village – Playa Feliz - Bild 8

Blue Village – Playa Feliz - Bild 9

Dessa bilder är hämtade från fritidsresors hemsida http://www.fritidsresor.se/


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar