Etiketter

torsdag 18 augusti 2011

Höstens första plugg!!

Hej på er!!

Idag har jag varit i skolan och pluggat för första gången inför hösten. Tyvärr missade jag en del i vår sista naturtenta som jag och många med mig måste göra om. Detta innebär givetvis att man är tvungen att ta upp de kunskaper man liksom förträngt nu under sommarlovet. Jag skulle vilja hävda att det än så länge gått kanon. Man minns mer än man tror! Trots att man innan sommaren trodde att man pluggade tråkiga saker om atomer och tekniska system för stunden, så satt de kunskaperna fanns kvar där inne, men det var ju synd att de inte visade sig på självaste tenta dagen ;-) 

När jag gick igenom campus på morgonen sken solen på mig. Jag andades in den varma sensommarluften och kände en underbar känsla. ÄNLIGEN TILLBAKA!! Det är så fantastisk skoj att plugga även om det känns otroligt tungt emellanåt. Det är en sådan härlig stämmning på skolan och jag har träffat små många underbara människor. Jag tror med all säkerhet att jag kommer samna plugget när jag är klar även om jag längtar till dagen då jag är färdig.

Det var superskoj att få träffa några av "klassisarna" igen och höra vad de hade haft för sig. Extra skoj var det att träffa bästaste Anna. Anna är en helt underbar tjej med en humor, egen identitet och stil som jag verkligen gillar. Vi har alltid skoj ihop och med Anna känns det tunga i skolan alltid lite lättare. Jag känner på mig att Anna kommer bli en vän för livet, även utanför skolan! Love ya Anna

Här bjuder jag en bild på mig och den där Anna ;-)

1 kommentar:

  1. Tack det värmer! du vet mycket väl att du aldrig kommer slippa mig även när skolan är över! <3

    SvaraRadera