Etiketter

lördag 28 april 2012

En av alla dagar i Skövde

Efter några dagar VFU var det i fredags dags för en dag i skolan. Jag verkligen älskar att plugga, tycker att allt omkring är så skimrande rosa på något vis. Visst är det tufft periodvis men med kurskamraterna vid sin sida så känns allt ändå lite lättare. Jag tror egentligen inte att tjejerna vet hur mycket de betyder för mig, men mycket betyder dom!!!

I fredag bestämde vi i "gänget" en lunchdate, innan engelskan, på restaurangen Pims i Skövde. Tyvärr fick flera av tjejerna förhinder och kunde inte komma. Jag Anna och Emelie sågs i alla fall på en mycket trevlig och alltid lika god lunch. Jag har pratat om den förr, Pims hälsosallad!! Mums!


Alltid lika coola Emelie

Anna ville inte riktigt bli fotad, Tji fick hon ;-)

Jag och Anna gick en snabbis på stan innan lunchen och jag lyckades få med mig ett par av världens snyggaste jeans!! Ett par Levis demi curve skinny! En modell som är anpassad för kvinnor med rumpa och lår! De sitter verkligen hur skönt som helt och klämmer inte åt lika mycket som andra jeans kan göra. Ni vet den där "muffinsfomen"......Nej dessa är verkligen helt underbara! Att JC dessutom hade 20% rabatt på valfri vara gjorde mig lite lyckligare. Visst är de fina?

product picture

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar