Etiketter

torsdag 1 september 2011

Make up stores concealer - Halleluja

Härom dagen tog min concealer slut och det var dags att gå på jakt efter en ny. Som jag nämnt tidigare använder jag bland annat ID bare minerals concealer men ville nu testa något annat. Det var riktigt länge sedan jag köpte en concealer och provade flera stycken olika men blev inte särskilt imponerad. Till sist gick jag in på make up stores och köpte deras concealer, som jag hört så mycket gott om.

I morse provade jag den för första gången och säger bara WOW. Mina blå trötta mamma ringar underögonen försvann och den fula röda pricken på näsvingen var putsväck utan att jag såg kakig eller översminkad ut. Jag fick helt enkelt bort mina skavanker på ett naturligt sätt. Detta är helt klart min fovorit från och med nu. Dyr men dryg och hur bra som helst!


Make up store concealer "cover all mix"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar