Etiketter

onsdag 21 september 2011

Tävlingskläder!?

Gaaah....snart är det dags för tävling!! Ska bli sååå skoj! Tävlingen går av stapels lördagen den 1:a Oktober nere i Växjö och jag längtar verkligen dit. Har varit uppehåll nu under sommarn och denna tävlingen blir vår första efter sommaren. Jag har bara ett problem, och det är kläderna! Vi har ingen aning alls om vad vi ska ha på oss, jag och min partner. Jag har totalt "snöat" in på 50tals/rockabilly klänningar för att jag bara älskar dem. Helst hade jag velat ha en sådan här:

Denna hade jag tagit direkt om det inte hade varit för döskallarna på ankarna!

(bilderna är tagna från http://www.shock.se/)

Grejen är bara att man verkligen skulle sticka ut med en sådan klänning. Vill man det? De flesta som tävlar i bugg har på sig svarta byxor, tjejen en gliitrig topp och killen typ en skjorta! Men hallå....buggen härstammar ju faktiskt från 50-talets boogie woogie då dessa klänningar verkligen låg på topp :-D Dags att bryta trenden, eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar