Etiketter

lördag 11 februari 2012

Kreativitetslusten bubblar inom mig!

Hej!!

Förra Helgen var jag hemma hos Kajsa på lite fika. Hur mysigt som helst. Hon visade mig flera av hennes underbara konstverk och pyssel vilket dmmade av min kreativa sida en hel del. Just nu är jag hur pysselsugen som helst och har skissat upp lite ideer på tavlor som ska få pryda lite väggar. Igår var jag en sväng i Uddevalla och tittade in i Pandurobutiken där.....OH MY!! Vad mycket fina grejer de har! Efter att i lugn och ro kikat i katalogern här hemma och skissat på lite ideer vet jag precis vad jag vill ha. Nästa besök till Uddevalla blir i v 8 å då minsann ska jag få utlopp för mina kreativa drömmar! Då ska handlas! Jag vet att panduro har en webshop, men jag tycker inte att man riktigt kan se vad det är för grejer. Jag vill se hur stora sakerna är, hur färgerna är på riktigt och känna på materialet.

Jag lovar att jag ska bjuda på ett konstverk så fort det är klart! Tillsvidare får ni kika på denna underbara tavla som Kajsa Särenholm gjort.....

Kika gärna in på hennes blogg: http://kajsasordkonst.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar